1: The Fast and the Furious
2: 2 Fast 2 Furious
3: Fast & Furious
4: Fast Five
5: The Fast and the Furious 6
6: Tutaj najprawdopodobniej - Fast and the Furious: Tokyo Drift
7: The Fast and the Furious 7 (i coś mi się wydaje, że w 7 zobaczymy Shauna)
Wiem wiem podpadnę wielu fanom F&F wybaczcie ...
ale ostatnie części to jedna wielka kpina. Rozumiem że kręcą Was mega bryki, aktorzy też fajnie dobrani (z wyjątkiem czarnego Bruneiki) ale ...
rozwalanie sportową furą czołgu na autostradzie czy rozpierdziel samolotu?
Dom i spółka są nieśmiertelni?
Wybaczcie ale...
Kolejna część Szybkich i Wściekłych. Bardzo ważna część, jeśli chodzi o całe uniwersum. To właśnie po tej części bezpośrednio należy zabrać się za oglądanie Szybcy i wściekli Tokio Drift (2003), które z kolei wyszło jako trzecie w kolejności. Niestety fabularnie seria bardzo mocno skręciła w mojej opinii w złą stronę....
więcejto nie było zaplanowane the rock dodał tekst o czole a lucadris zaczął się śmiać pry grillu i reżyser to zostawił :D
Będąc po seansie Szybkich i wściekłych 6 postanowiłem podzielić się kilkoma spostrzeżeniami,
które zapewne Was również w jakimś stopniu poraziły.
Po pierwsze ocena 7,8 szóstej części jest zbyt wysoka. W mojej ocenia Fast 5 było lepszym
filmem a ma tylko 7,4.
Po drugie kilka scen i wątków w tym filmie woła o pomstę...
Mam prośbę, czy ktoś bardziej obeznany w serii mógłby wypisać wszystkie 7 części szybkich i wściekłych w kolejności chronologicznej? Wiem tylko, że ma się ona nijak do dat premier filmów...
Wiem,że to nie powinno być tutaj.Ale może tutaj znajdę sensowne odpowiedzi.W sobotę byłem w
kinie na tym filmie.Strasznie się wciągnąłem.Po powrocie do domu ściągnąłem i obejrzałem
wszystkie części.
Więc mam do Was pytanie.Czy znacie może jakieś filmy podobne do tej serii.Ale tak na serio
podobne:czyli też...
Przecież to jest beznadziejne. Mam całą kolekcję w formie DVD-box a tu 6 ma wyjść z książką. Bardzo irytuje mnie ta
moda ponieważ totalnie mi to nie pasuje, nie podoba mi się i szczerze jestem temu przeciwny... Skąd ta beznadziejna
moda się wzięła? ;(
dałbym 8 gdybym był idiotom, ale dam 2 bo nim nie jestem, oglądałem tylko 6 i całkiem przypadkowo, wielkie dno, to "dzieło" nie powinno się nawet komentować, film który może się podobacd ludziom mało inteligentnym tudzież uposledzonym intelektualnie albo dzieciakom
Szósta część serii trzyma wysoki poziom jak na film akcji gdzie jest strzelanina, pościgi i bijatyki. Klimatem próbuje dorównać pierwszym dwóm częściom. I to myślę, że to im się udało. Jednak scenarzyści przesadzidzili ze scenami akcji, gdzie bohaterowie grają skacząc m.in. z samolotu do auta, czy z auta do auta, tak...
więcej
począwszy od części pierwszej, kiedy do rodziny dołącza Brian, kolejno odchodzą i dochodzą nowi
członkowie. Vince wrócił w 5, wiec teraz kolej na Leona...co o tym sądzicie??
Bardziej podobała mi się poprzednia część ale zżyłam się już z klubem wyścigowców więc zapewne i tak następne movies z serii obejrzę :)
Oto lista, którą mogę osobiście potwierdzić, ponieważ wczoraj miałem przyjemność obejrzeć film. Gdyby ktoś oglądał i pytał jaka nuta leci w konkretnych scenach to pamiętam tylko to co dopisałem.
2 Chainz and Wiz Khalifa - We Own It - Napisy poczatkowe filmu.
T.I. Feat. Lil Wayne Ball
Sua Feat. Jiggy Drama - Con...