PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=255374}

3,7 239
ocen
3,7 10 1 239
Zagrożenie z kosmosu

Madison Kelsey (Rae Dawn Chong), znana astronom w kraju, wierzy, że uda jej się wyśledzić wielki asteroid, który zmierza w kierunku Ziemi. Niestety nie znajduje nikogo wśród ludzi uznanych, kto wziąłby ją na poważnie, ponieważ istnieje on jedynie w matematycznych kalkulacjach jej programu komputerowego i nie jest jeszcze widoczny na niebie. Gdy pozostaje tylko kilka godzin do prawdopodobnego uderzenia, Madison werbuje na swoją stronę zdyskredytowanego w środowisku naukowym, byłego Pułkownika Sił Powietrznych, Richarda Donovana (Antonio Sabato Jr.). Wspólnie opracowują plan, by wysadzić w powietrze ów asteroid.

Monika
opis użytkownika

Na Ziemię zaczynają spadać meteoryty. Astronom Madison Taylor (Rae Dawn Chong) i jej współpracownik Hockstetter (Dominic Zamprogna) odkrywają że w planetę ma uderzyć asteroida która może doprowadzić do jej zniszczenia. Nikt im nie dowierza. Taylor zwraca się z prośbą o pomoc do byłego oficera sił powietrznych Richarda Donovana (Antonio Sabato Jr.).

wojtek_2
opis użytkownika

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones