Miałem też okazję oglądać film "Zielona pożywka"...
Jakie tam zaraz oczywiście. Najbardziej znany tak, ale wg mnie "Dom przy Rillington Place 10" czy "Tora! Tora! Tora!", to znacznie lepsze filmy.
20.000 mil podmorskiej żeglugi Barabasz Mandingo Zielona pożywka Czerwona Sonja Doktor Dolittle
A "Conan the Destroyer"? Osobiście bardziej mi przypadł do gustu niż "Red Sonja" :)
Conana nie widziałem (wstyd ) ale muszę poszukać online
Jest na cda :)
Dzięki Polecam Ci Wrota zaświatów z Nicolasem Cagem