The Walking Dead,The Last of Us,Life is Strange,Heavy Rain. Te tytuły już znam,jeżeli ktoś zna jakąś grę tego typu to proszę o podanie tytułów :) Pozdrawiam.
Gorąco polecam -> http://www.filmweb.pl/videogame/Game+of+Thrones+-+A+Telltale+Games+Series-2014-6 98114
ok gry w której gracz ma duży wpływ na fabułę oraz odgrywa ona pierwsze skrzypce:
Until Dawn- horror ale świetny tam w zależności na wybory można zabić wszystkich bohaterów i poprowadzić różnie historie
Trylogia Mass effecta decydujesz o zakończeniach jak twój bohater się rozwija ,jakie ma cechy i w jakim kierunku prowadzisz fabułę
dreamfall chapters - trzecia część the longest journay duży nacisk na fabułę i wybory
Beyond two souls- wybór zakończenia i Bardzo duży nacisk na fabułę niektórzy określają ją mianem filmu interaktywnego
Heavy Rain-tych samych twórców co beyond i farenheita świetny kryminał też uznawany przez niektórych za film interaktywny oraz tu też masz szanse przez nieuwagę zabić głównych bohaterów
Life is strange- świetna gra oparta na wyborach gracza możliwość wyboru zakończenia poza tym świetny klimat
Walking dead season one- tych samych twórców co the wolf among us
Walking dead season two kontynuacja zrobiona w podobnym stylu
Czemu podajesz mu takie sobie przykłady. Są przecież dużo bardziej wybitne gry przygodowe.
To the Moon, The Path, Mass Effect, Bioshock (zwłaszcza Infinite), a z Telltale mogę jeszcze polecić The Wolf Among Us
Gra świetna, ale były znacznie lepsze przygodówki. W sumie gry Telltale są dziecinnie proste bez używania szarych komórek.
Jesteśmy prowadzeni za rączkę i gry są od 8 czy 10 lat. A najlepsze przygodówki point-and-click zawsze słynęły z wielu świetnych zagadek i rozbudowanych rozmów z humorem i genialnych historii. I były od lat 16. Stąd w sumie Telltale bardzo mało przypomina przygodowe gry. Podobnie jak Life is Strange.
Moim zdaniem TOP 10 przygodówek to:
Secret of Monkey Island 1990 (Special Edition 2009) TOP 5
Monkey Island 2 1991 (Special Edition 2010)
The Curse of Monkey Island 1997
Gabriel Knight: The Sins of the Fathers 1993 (remaster z 2014) TOP 5
Broken Sword The Shadow of the Templars 1996 TOP 5
Broken Sword II: The Smoking Mirror 1997
The Longest Journey 1999 TOP 5
Grim Fandango 1998
Syberia 2002 TOP 5
Syberia 2 2003
Dopiero za nimi dalej ustawiam te:
Indiana Jones and The Fate of Atlantis 1992
Myst 1993
Riven: The Sequel to Myst 1997
Myst III 2001
Myst IV 2004
Teen Agent 1994
The Neverhood 1996
Książę i Tchórz 1998
Escape From Monkey Island 2000
Black Mirror 2003
Black Mirror II 2009
Black Mirror III 2011
Still Life 2005
Dreamfall: The Longest Journey 2006
Tales of Monkey Island 2009
Heavy Rain 2010
Gray Matter 2010
The Walking dead - Season One 2012
Broken Sword 5 2013
Life is Strange 2015
Przygodówki z wspaniałą fabułą na miarę The Longest Journey czy Gray Matter to też :
I Have No Mouth, And I Must Scream 1995
Blade Runner 1997
Sanitarium 1998